Artykuł archiwalny

Ikona BIPIkona Portal PracownikaIkona pocztyFacebookTwitterInstagramYoutubeLinkedinRSSIkona szukaniaPLEN

Ciągle możesz dołączyć do „Strefy Sztygara”

Pragniemy poinformować pracowników Jastrzębskiej Spółki Węglowej, iż w dalszym ciągu mają Państwo możliwość dołączenia do grona użytkowników platformy szkoleniowo-informacyjnej „Strefa sztygara i nie tylko”.

Platforma szkoleniowo-informacyjna „Strefa sztygara i nie tylko” ma na celu dostarczenie użytkownikom różnorodnych narzędzi, służących do pogłębiania wiedzy oraz podnoszenia kwalifikacji zawodowych. Obejmuje szeroki zasób informacji, m.in. dotyczących stwierdzania kwalifikacji do wykonywania czynności w ruchu zakładu górniczego, teksty ujednolicone podstawowych aktów prawnych, zbiory przykładowych pytań egzaminacyjnych, testy kontrolne umożliwiające uzupełnianie i sprawdzanie posiadanej wiedzy w dziedzinie przepisów górniczych, przepisów prawa pracy oraz przepisów bhp, wyciąg ważniejszych przepisów górniczych, bryki sztygarskie oraz zasady udzielania pierwszej pomocy.

„Strefa Sztygara” obejmuje także internetowy quiz wiedzy o przedstawianych zagadnieniach, w którym można wygrać atrakcyjne nagrody pieniężne. Platforma ma charakter otwarty i w miarę potrzeb może być modyfikowana.

Co jest potrzebne, aby uzyskać dostęp do „Strefy Sztygara”?

Aby uzyskać dostęp do „Strefy Sztygara” należy zarejestrować konto w serwisie „Dla Pracowników” na stronie internetowej JSW S.A. W tym celu należy posiadać nazwę użytkownika oraz numer PIN. W procesie rejestracji użytkownik ustala nowe hasło dostępu. Po zarejestrowaniu konta użytkownik loguje się do „Strefy Sztygara” za pomocą swojego loginu i hasła.

Jak zarejestrować konto w serwisie „Dla Pracowników”?

Aby zarejestrować konto w serwisie „Dla Pracowników”, należy posiadać unikalną nazwę użytkownika (login) oraz numer PIN. Następnie należy postępować wg następujących kroków:

1.      wejść na stronę internetową <link dla-pracownikow logowanie>www.jsw.pl/dla-pracownikow/logowanie

2.      nacisnąć przycisk „Zarejestruj konto”

3.      wprowadzić nazwę użytkownika, numer PIN, przepisać tekst z obrazka oraz zaakceptować regulamin.

4.      nacisnąć przycisk „Zarejestruj konto”

5.      uzupełnić brakujące pola w profilu pracownika

6.      nacisnąć przycisk „Zarejestruj konto”.

Na podany podczas rejestracji adres e-mail zostanie wysłana wiadomość potwierdzająca rejestrację konta w serwisie „Dla Pracowników”.

W razie jakichkolwiek problemów i wątpliwości prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Advicom na numer telefonu +48 32 756 4123.

Nie posiadam loginu oraz numeru PIN. Jak zarejestrować konto?

Aby uzyskać login oraz PIN umożliwiający rejestrację konta należy udać się do działu kadr lub lokalnego oddziału Advicom.

1.       Ruch Borynia - dział kadr

2.       Ruch Jas-Mos - dział kadr

3.       Ruch Zofiówka - dział kadr

4.       KWK „Budryk” - dział kadr

5.       KWK „Krupiński” - lokalne biuro Advicom

6.       KWK „Pniówek” - lokalne biuro Advicom

7.       ZLM - dział kadr

8.       Biuro Zarządu - lokalne biuro Advicom

Na miejscu pracownikowi przekazana zostanie koperta z listem zawierającym dane dostępowe oraz instrukcję postepowania. Dane te należy wykorzystać podczas rejestracji konta.

Mam zarejestrowane konto, ale zapomniałem hasła. Jak mam odzyskać dostęp do „Strefy Sztygara”?

Procedura odzyskiwania hasła jest uzależniona od danych, jakie zostały podane podczas rejestracji konta. Pracownicy, którzy podczas rejestracji konta podali numer telefonu komórkowego, mają możliwość odzyskania hasła poprzez wiadomość SMS, wysłaną na zarejestrowany numer telefonu.

Pracownicy, którzy posiadają służbowy adres e-mail mogą odzyskać dostęp do Strefy Sztygara za pomocą wiadomości wysłanej na ich służbowe konto pocztowe.

Każdy pracownik ma również możliwość odzyskania dostępu za pomocą numeru PIN. Numer PIN, który został wykorzystany podczas rejestracji konta, może również zostać wykorzystany do jednorazowego odzyskania dostępu.

Jeżeli pracownik wykorzystał już numer PIN do odzyskiwania dostępu powinien udać się do działu kadr lub lokalnego oddziału Advicom w celu wygenerowania nowego numeru PIN (patrz informacja powyżej).

Zapraszamy do korzystania ze „Strefy Sztygara i nie tylko”.