Zasady etyczne w reklamie i komunikacji zewnętrznej
Reklama:
Reklamy JSW SA nie mogą zawierać treści dyskryminujących, w szczególności ze względu na rasę, przekonania religijne, płeć czy narodowość oraz takich, które promują przemoc.
Reklama nie może nadużywać zaufania odbiorcy, ani też wykorzystywać jego braku doświadczenia lub wiedzy.
JSW SA będzie przestrzegała zasady, zgodnie z którą odbiorca reklamy będzie świadomy, iż dany przekaz stanowi reklamę.
Reklamy JSW nie będą wprowadzać odbiorców w błąd.
Użyte w reklamach JSW SA dane, zdjęcia, terminy naukowe, cytaty z publikacji technicznych, naukowych muszą wskazywać źródło.
Reklama JSW SA nie może przedstawiać wizerunku osoby fizycznej bez uzyskania jej wcześniejszej zgody.
Reklamy JSW SA nie mogą naruszać społecznego zaufania do prawidłowo realizowanych działań podejmowanych w zakresie ochrony środowiska naturalnego.
Reklamy JSW SA wykorzystujące zagadnienia ekologii muszą budować pozytywną świadomość w zakresie ochrony środowiska wśród odbiorców przekazu reklamowego.